کد خبر : ۶۵,۵۳۷
۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۵:۴۵
عرضه ۱۴۸ دستگاه خودرو در مزایده اموال تملیکی استان بوشهر
مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر، گفت: ۱۴۸ دستگاه خودرو سواری، راهسازی و دیگر ماشین‌آلات در مزایده فوق‌العاده اموال تملیکی استان بوشهر به ارزش اولیه ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال عرضه می‌شود.
 سید علی عسکری در نشست بررسی اموال تملیکی استان بوشهر با بیان اینکه تعیین تکلیف کالاهای متروکه در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: تلاش این مجموعه با اقدام جهادی و خاص تعیین تکلیف کالاهای متروکه است.
 
وی بیان کرد: اموال تملیکی بوشهر با تلاش شبانه‌روزی همکاران و اخذ مجوزهای لازم برای فروش خودروها از جمله استاندارد و محیط زیست، همزمان با تمام مراکز کشور خودرو در مزایده فوق‌العاده اموال تملیکی عرضه می‌کند.
 
مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر به نحوه شرکت در مزایده خودروهای سواری اشاره کرد و گفت: مزایده‌های الکترونیکی از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت انجام می‌شود متقاضیان باید از قبل به سامانه ستاد الکترونیک دولت مراجعه و ثبت‌نام کرده و توکن امضای الکترونیکی خود را دریافت کنند.
 
عسکری زمان مزایده فوق‌العاده این خودروها را از 24 تا 29 مهر اعلام و اضافه کرد: اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در مجموع 148 دستگاه انواع خودرو سواری نو و مستعمل، ماشین‌آلات راهسازی و غیره به ارزش اولیه بیش از 5 هزار و 900 میلیارد ریال عرضه می‌کند.
 
وی با بیان اینکه امکان بازدید از خودروها در انبارهای سازمان اموال تملیکی در مهلت‌های قانونی فراهم شده است، خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند در سایت سازمان اموال تملیکی مشخصات کالاها اعم از جزئیات، مدل و رنگ و قیمت پایه این کالاها را مورد توجه قرار دهند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید