کد خبر : ۶۵,۶۸۳
۲۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۹:۳۵
مانور مقابله با شرایط اضطراری در خارگ برگزار شد
فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ از برگزاری موفق مانور مقابله با شرایط اضطراری و مدیریت بحران در خارگ خبر داد.

عباس غریبی در حاشیه برگزاری مانور مقابله با شرایط اضطراری و مدیریت بحران در گفت‌وگو با خبرنگار خارگ نیوز اظهار داشت: در این مانور، تمرین تاکتیک‌های عملیاتی مقابله با آتش سوزی مخازن و تأسیسات فرایندی در شرکت پتروشیمی به منظور افزایش آمادگی در مقابل هرگونه حادثه احتمالی صورت پذیرفت.

وی افزود: هدف از برگزاری مانور، سنجش میزان آمادگی منابع و امکانات اعم از تجهیزات، ماشین آلات و نیروی انسانی در مواجه با شرایط اضطراری و همچنین شفافیت و افزایش آگاهی ذی‌نفعان از نقش‌ها و مسئولیت‌ها بود.

مانور مقابله با شرایط اضطراری در خارگ برگزار شد

فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ تصریح کرد: این مانور مطابق با سناریو طراحی شده از قبل با رعایت تمام نکات مورد نظر و با تأیید ارزیابان حاضر در صحنه با موفقیت به انجام رسید.

غریبی گفت: آمادگی و شناخت پتانسیل‌ها و گردآوری اطلاعات و دانستن عدم قطعیت‌ها کمک می‌کند که دامنه آسیب پذیری کاهش پیدا کند.

فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ خاطر نشان کرد: از آنجایی که در جزیره خارگ تأسیسات و زیر ساخت‌هایی حیاتی شامل مخازن، خطوط لوله، اسکله‌های صادراتی و تأسیسات فرایندی وجود دارد، موضوع پدافند غیر عامل بسیار حائز اهمیت می‌باشد و در اولویت کاری این مدیریت قرار دارد.

مانور مقابله با شرایط اضطراری در خارگ برگزار شد

به گزارش خبرنگار خارگ نیوز، در پایان مانور، جلسه‌ای با حضور عوامل دست‌اندرکار و گروه ارزیاب تشکیل شد و نقاط قوت و قابل بهبود این مانور موردبررسی قرار گرفت.


نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید