کد خبر : ۶۵,۸۳۴
۲۷ مهر ۱۴۰۲ ۲۰:۵۰
استانداردها در تولیدات بومی استان بوشهر رعایت شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت:ارتقای کیفیت محصولات بومی با رعایت استانداردهای لازم می‌تواند اقتصاد استان را متحول کند و زمینه ساز توسعه پایدار باشد.
اکبر پورات در همایش استاندارد در بوشهر با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت در راستای شکست رژیم کودک کش اسرائیل اظهار داشت: امروز شاهد ظهور و بروز بیش از پیش خوی وحشیگری این رژیم در قتل عام کودکان، زنان و جوانان مظلوم و بی دفاع هستیم که نقطه اوج آن هدف قرار دادن بیمارستان بود که با قوانین جنگ و روح انسانیت سازگاری ندارد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: سکوت در مقابل این جنایات جایز نیست و باید در هر جایگاهی چهره کثیف این رژیم جعلی به جهانیان معرفی شود.
 
پورات با گرامیداشت هفته استاندارد و تقدیر از زحمات مدیر و کارکنان مجموعه استاندارد استان بوشهر، افزود: استاندارد واژه پر کاربرد در زندگی بشر است و همواره تلاش شده است تا سطح زندگی مردم بر استانداردها که ضامن سلامت و امنیت آنان است ارتقا یابد.
 
وی گفت: امروزه به جهت اثر معنادار استاندارد در زندگی مردم، ارائه آموزش و فرهنگی سازی در این زمینه به جامعه و شرکت‌های تولیدی در صنایع مختلف ضرورت دارد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: ارتقا کیفیت محصولات بومی با نگاه کیفیت بالا و استانداردهای لازم می‌تواند اقتصاد استان را متحول و زمینه ساز توسعه پایدار باشد که توجه به این موضوع امری ضروری است.
 
وی افزود: برای پیشگیری از ورود کالاهای بی کیفیت و همچنین صادر کردن کالای بی کیفیت نیاز است بازدیدهای استاندارد مستمر و هدفمند انجام شود و باید مراقبت لازم از عدم جعل و سو استفاده از نشان استاندارد صورت گیرد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید