کد خبر : ۶۵,۹۲۱
۲۸ مهر ۱۴۰۲ ۰۶:۵۲
پیام تبریک مدیر عملیات عمومی خارگ به‌‌مناسبت روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی
مدیر عملیات عمومی خارگ در پیامی فرارسیدن روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی را تبریک گفت.
به گزارش خارگ نیوز، حسین احمدی، مدیر عملیات عمومی خارگ در پیامی، فرارسیدن روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی ۲۸ مهر(۲۰ اکتبر) را تبریک گفت.
 
در متن این پیام آمده است:
 
« مراقبان پرواز، نقش حساس و مؤثرتان انکارناپذیر است؛ چرا که صنعت حمل‌ونقل هوایی، عزت و اقتدارش را  پس از 40 سال بی‌مهری و تحریم از سوی بدخواهان این سرزمین، مدیون دستان پرتوان کارشناسان و متخصصان صنعت، ازجمله شما عزیزان می‌داند.
 
صنعت حمل‌ونقل هوایی به وجود شما مراقبان پرواز که یکی از ارکان اساسی و اصلی این صنعت هستید افتخار نموده و ایمنی صدها پرواز در لحظه را مرهون تلاش شما بزرگ‌مردان می‌داند که با چشمان همیشه بیدار، تیزبین و هوشمندانه خود، کنترل و هدایت لحظه به لحظه هواپیماها در سطوح مختلف شبکه پیچیده راه‌های هوایی و مسیرهای ورودی و خروجی فرودگاه‌ها را بر عهده دارید و با اعتماد و اطمینان کامل، بستری مناسب و کارآمد برای مدیریت ترافیک هوایی فراهم آورده و ایمنی آسمان ایران را برای مردم عزیز کشورمان به ارمغان آورده‌اید.
 
اینجانب ضمن پاسداشت زحمات شما مراقبان والاهمت آسمان جزیره راهبردی خارگ که به‌واسطه برقراری ایمنی، نظم، کارآیی و بهره‌وری در صنعت حمل‌ونقل هوایی این جزیره ، پایه‌های این صنعت را تحکیم کرده‌اید؛ روز جهانی مراقبت پرواز را خدمت شما عزیزان تبریک عرض نموده از خداوند متعال عزمی راسخ، گامی استوار و سلامتی و سرافرازی را برایتان آرزومندم»

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید