کد خبر : ۶۵,۹۹۹
۱ آبان ۱۴۰۲ ۱۸:۴۹
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزان فلسطینی لطمه جدی به خانه عنکبوتی صهیونیست‌ها وارد کردند.
عبدالکریم جمیری  در جمع مردم امام حسن اظهار داشت: این روزها ما شاهد جنایت هولناک رژیم غاصب صهیونیستی علیه فلسطین و مسلمانان مقیم غزه هستیم.
 
وی اضافه کرد: امیدوارم خون به ناحق ریخته شده مبارزان، مسلمانان، کودکان و زنان زمینه‌ای را فراهم کند تا این غده سرطانی رژیم صهیونیستی ریشه کن شود و مردم منطقه و مسلمانان فلسطین به آرامش برسند.
 
جمیری ضمن تحسین اقدام شجاعانه رزمندگان فلسطینی افزود: در عمر چندین ساله مبارزه فلسطین با رژیم صهیونیستی چنین عملیاتی با این حجم تلفات از رژیم غاصب صورت نگرفته بود. حرکت بسیار شجاعانه و مدبرانه نیروهای مبارز فلسطینی، لطمه‌ای به اسرائیل وارد شد که به تعبیر مقام معظم رهبری غیرقابل ترمیم است.
 
وی بیان داشت: رژیم غاصب که ادعا داشت در حوزه نظامی و امنیتی توانمند و قدرتمند است و هیچکس نخواهد توانست از دیوارهای غیر قابل نفوذ بگذرد اما فلسطینی‌ها در یک فرصت کوتاهی نشان دادند این ادعا پوشالی است و لطمه جدی به خانه عنکبوتی آنها وارد شد.
 
عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: در جریان نبرد اخیر مبارزان فلسطینی برای مردم عالم آشکار شد که اینها چه نوع جنایتکارانی هستند که به هیچ چیزی رحم نمی‌کنند و بیمارستانی که مامن و پناهگاه مردم و بیماران بود را به صورت دردناکی موشک باران می‌کنند.
 
وی افزود: همانطور که همه دیدند رئیس جمهور آمریکا در سرزمین‌های اشغالی حاضر می‌شود و از این جنایت جنگی و نسل کشی حمایت می‌کند که دلیل دیگری بر مظلومیت مردم فلسطین و نشان دهنده خوی استکباری آنهاست.
 
نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه بیان داشت: امیدوارم با آمادگی که در امت اسلامی پیدا می‌شود شاهد یک حرکت عملی و ارزشمند باشیم و مردم فلسطین به حق خود نائل شوند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید