کد خبر : ۶۷,۴۶۳
۶ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۲۴
توجه ویژه به بافت‌های فرسوده و محلات کم‌برخوردار استان بوشهر
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: توجه ویژه‌ای به بافت‌های فرسوده و محلات کم‌برخوردار استان بوشهر خواهیم داشت.
محسن پاپری زارعی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با اشاره به روند اجرای طرح‌های عمرانی در استان اظهار داشت: توجه به بافت‌های فرسوده و محلات کم‌برخوردار به ویژه حاشیه‌نشینی در دستور کار است.
 
وی اضافه کرد: طرح‌های مهمی در حوزه‌های مختلف درمانی، آموزشی، آب‌رسانی، برق‌رسانی، عمران شهری و روستایی، ارتباطات و فناوری و دیگر عرصه‌های زیرساختی در حال اجراست که برخی از آنها در دهه فجر وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بیان داشت: از ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات، افزون بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آن به طرح‌های مختلف عمرانی استان بوشهر ابلاغ شده است.
 
ابلاغ اعتبارات محرومیت‌زدایی
 
وی به سهم اعتبارات محرومیت‌زدایی استان بوشهر اشاره کرد و گفت: در جدول قانون بودجه سال ۱۴۰۲ اعتبارات محرومیت‌زدایی ۱۵ هزار میلیارد تومان برای ۳۱ استان ابلاغ و تعیین شده است.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر اضافه کرد: از اعتبار یادشده، سهم استان بوشهر در حوزه راه‌های روستایی و عشایری، مسکن محرومین، آب روستایی و عشایری و مدارس ۴۲۴ میلیارد تومان است.
 
پاپری‌زارعی با بیان اینکه از اعتبار یادشده ۳۰۰ میلیارد تومان آن به بخش آب روستایی و عشایری اختصاص دارد، افزود: ساخت مدارس در نقاط کم‌برخوردار، اجرایی شدن مسکن محرومان و دیگر طرح‌های زیرساختی در نقاط مختلف در اولویت قرار دارد. این پروژه‌ها پس از بررسی برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در سطوح ملی و استانی ابلاغ می‌شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید