کد خبر : ۶۷,۵۱۲
۷ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۳۹
درخشش فرمانداری بوشهر با کسب رتبه فرمانداری برتر در میان همتایان دهگانه ی استانی
براساس ارزیابی و بررسی عملکردی توسط وزارت کشور؛ فرمانداری بوشهر رتبه ی برتر فرمانداری های استان را بدست آورد.
به گزارش خارگ نیوز،  براساس ارزیابی و بررسی عملکردی توسط  وزارت کشور؛ فرمانداری بوشهر رتبه ی برتر فرمانداری های استان را بدست آورد.
قرارگرفتن فرمانداری بوشهر دراین جایگاه با احتساب  شاخص های مورد نظر آن وزارتخانه در مجموع با اختصاص ۹۱۱ امتیاز از کل ۱۰۰۰ امتیاز کارکردی و ۹۳ درصد از ۱۰۰ درصد عملکرد مورد انتظاردرآن حیطه به خود، توانسته است که فرایند برترگزینی استانی را با موفقیت پشت سر گذاشته و درصدر قرارگیرد و افتخاری دیگر را برای شهرستان بوشهر خلق نماید.
 
صالح رحیمی نماینده دولت درشهرستان بوشهر دراین خصوص طی اظهاراتی کوتاه بیان داشت: این موفقیت به فضل الهی حاصل گردیده و متعلق به همه ی همشهریان گرامی می باشد که در میادین مختلف همدل و همراهی همیشگی شان، انگیزه بخش فرزندانشان در این مجموعه بوده است واز سوی دیگر از همه ی مسئولین ومدیران ارشد بزرگوار استانی، ،اهالی رسانه و سایر عزیزانی که در این مسیر و رسیدن به این رتبه ی ارزشمند نظر وعمل مساعد نسبت به این دستگاه که خدمتگزار مردم بوده، بذل عنایت داشته اند. کمال تقدیر و تشکر را ابراز می دارم. 
در پایان وظیفه ی خود میدانم که از ، تشکل ها، صنوف و اقشار، مختلف حقیقی وحقوقی که  طی ارسال پیام ویا تماس تلفنی ،  محبت بزرگ منشانه ی خویش را به این فرمانداری  اظهار داشته و لطف دارند،صمیمانه سپاسگزاری بنمایم.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید