کد خبر : ۶۷,۵۷۹
۸ آذر ۱۴۰۲ ۱۳:۲۷
تکمیل پروژه زندان گناوه تسریع شود
استاندار بوشهر تسریع در تکمیل پروژه زندان گناوه تا پایان سال تاکید و هرگونه مساعدت و اعتبار لازم در این زمینه را خواستار شد.
احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در نشست با معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی در حوزه‌های اقتصادی است.
 
وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های استان بوشهر پرورش آبزیان است گفت: برای توسعه اشتغال زندانیان می‌توان از این توانمندی استفاده کرد و دستگاه‌های ذیربط هرگونه همکاری با زندان‌های استان خواهند داشت.
 
استاندار بوشهر تسریع در تکمیل پروژه زندان گناوه تا پایان سال تاکید و هرگونه مساعدت و اعتبار لازم در این زمینه را خواستار شد.
 
وی با تاکید بر انتقال زندان مرکزی بوشهر به خارج از محدوده شهری گفت: با توجه با اینکه زمین آن مشخص و تملک شده است برای اجرایی شدن این طرح همه دستگاه‌های مرتبط همکاری لازم را داشته باشند.
 
قبل از این نشست معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها، مشاور رئیس سازمان، رئیس کل دادگستری استان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیرکل زندان‌های بوشهر از کانون اصلاح و تربیت و زندان نظامیان بوشهر بازدید کردند.
 
در این دیدار مهدی محمدی مشاور رئیس سازمان زندان‌ها، رستمیان معاون امور عمرانی استانداری، موسوی مدیرکل حوزه استاندار، پاپری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سید محتشم حسینی مدیرکل زندان‌های استان و نیکنام معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل زندان‌های استان بوشهر نیز حضور داشتند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید