کد خبر : ۶۸,۱۹۱
۲۴ آذر ۱۴۰۲ ۱۷:۴۹
تغییرى جالب در پتروشیمى مروارید
على نظرپور ، نظرها را عوض کرد !
خارگ نیوز: هیئت مدیرۀ شرکت پتروشیمی مروارید سکان هدایت این شرکت را به دست مهندس علی نظرپور از صنعت مردان باتجربه پتروشیمی دادند.

به گزارش خارگ نیوز،سیدفریورموسوى: مراسم معارفۀ مهندس نظرپور در دفتر مرکزی این شرکت در تهران برگزار شد و ایشان رسماً به مدیر عاملی پتروشیمی مروارید منصوب شد و سکان این شرکت عظیم را به دست گرفت .

علی نظرپور برادر شهید و از جانبازان جنگ تحمیلی است که سابقه فعالیت طولانی در صنعت پتروشیمی را دارد. لازم به ذکر است مهندس على نظر پور از طراحان صنایع پتروشیمى و از دست پاکان این صنایع میباشد که حضورش در هیأت مدیره شرکت سهامى پتروشیمى خارگ باعث رونق بازار فروش این شرکت شده بود .

بخشی از سوابق این مدیر خوشنام پتروشیمی عبارتند از:
عضو هیئت مدیره پتروشیمی خارگ ،
مشاور مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ،
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پتروشیمی فن ­آوران ،
رئیس هیئت مدیره پتروشیمی فارابی ،
نائب رئیس هیئت مدیره پتروالفین فن­ آوران ،
عضو هیئت مدیره پتروشیمی کیمیای فن­ آوران ،
عضو هیئت مدیره پتروشیمی داراب ،
عضو هیئت مدیره پتروشیمی فسا ،
رئیس کل امور پشتیبانی ساختمان و نصب طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، لازم به ذکر است
پتروشیمی مروارید یکی از پتروشیمی‌های مهم کشور در منطقه عسلویه است که دارای واحدهای تولید اتلین و منواتیلن گلایکول است. ظرفیت واحد تولید اتلین این شرکت 500 هزار تن در سال است که 340 هزار تن به عنوان خوراک واحد اتیلن گلایکول استفاده می‌شود و مابقی نیز به شرکت‌های متقاضی ارسال و صادر می‌شود.
ظرفیت تولیدی واحد منواتیلن گلایکول نیز 500 هزار تن در سال است و علاوه بر آن 50 هزار تن دی‌اتیلن گلایکول و 3 هزار تن تری‌اتیلن گلایکول نیز تولید می‌کند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید