کد خبر : ۶۸,۴۰۵
۱ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۱۹
سامانه بارشی وارد استان بوشهر می‌شود
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امشب تا اوایل وقت یکشنبه با ورود سامانه بارشی به استان بوشهر، در برخی نقاط وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق یش‌بینی می‌شود.
طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار خارگ نیوز اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از امشب تا اوایل وقت یکشنبه با ورود سامانه بارشی به استان بوشهر، در برخی نقاط وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای، غالباً در نواحی شمالی و مرکزی استان، پیش‌بینی می‌شود.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی این مدت سواحل استان بوشهر به سبب وزش بادهای جنوبی طی ساعاتی مواج و متلاطم خواهند بود.
 
وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط هنگام صبح مه رقیق، از اواخر شب همراه با وزش باد و در برخی نقاط بارش پراکنده باران گاهی رعدوبرق خواهد بود.
 
محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از اواخر شب در قسمت‌های شمالی و مرکزی به تدریج با سرعت ۱۲ تا ۴۲ گاهی بیش از ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر و از اواخر شب در قسمت‌های شمالی و مرکزی به تدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید