کد خبر : ۶۸,۸۷۵
۱۳ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۱۹
ارتقای پایداری فرایند صادرات میعانات گازی در پارس جنوبی
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: اقدامات خوبي در راستای تاب آوری و پایداری فرایند صادرات میعانات گازی در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی انجام شده است.
عباس غریبی در حاشیه حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در منطقه پارس، پدافند غیرعامل را نگاهی جدید به تهدیدات حیات بشری و روشی صلح آمیز، اثربخش، پایدار و کم‌هزینه برای مقابله یا پیشگیری در برابر انواع تهدیدات عنوان کرد.
 
وی گفت: پدافند غیرعامل بستری مهم در حفاظت از زیرساخت‌ها، دارایی‌ها، اماکن و مراکز حیاتی و حساس کشور برای دستیابی به امنیت، اقتدار، پایداری ملی و زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه محسوب می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران پدافند غیرعامل را نیازی ضروری و مستمر دانست که موجب افزایش پایداری، کاهش آسیب‌پذیری، استمرار خدمت‌رسانی و ایجاد بازدارندگی در بخش‌های مختلف عمومی و صنعتی خواهد شد.
 
غریبی ادامه داد: در راستای تاب آوری و پایداری فرایند صادرات میعانات گازی در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی، مستندات و شرح کار پروژه اصلاح آرایش هوزهای زیرآبی و کابل‌های آنبلیکال گوی شناور و شرح نیاز تجهیزات و ملزومات عملیاتی و فنی مانند برقی کردن شیرهای مینی فولد میترینگ و توپکرانی خطوط تهیه شده و در دست اقدام است.
 
وی همچنین از پیگیری و ارتقای ایستگاه آتش نشانی از نوع D به C با توجه به توسعه‌های اخیر پایانه خبر داد.
 
غریبی تهیه شرح نیاز خرید دو دستگاه اطفا حریق، پیگیری افزایش و تأمین اعتبار پروژه اطفا حریق چند راهه و میترینگ سایت یک، تأمین تجهیزات آتش نشانی برای سایت بارگیری زمینی، تأمین تجهیزات مقابله با آلودگی در دریا، برقراری خط تلفن هات لاین با شرکت‌های معین منطقه و برقراری رزمایش و مانورهای مشترک در طول سال را از دیگر اقدامات شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حوزه پدافند غیرعامل عنوان کرد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید