کد خبر : ۶,۹۱۴
۱۲ تیر ۱۳۹۹ ۲۰:۳۹
فعالیت تشکل‌های قرآنی استان بوشهر در مرحله دوم رزمایش مواسات
خارگ نیوز: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: به همت تشکل‌های قرآنی این استان و با همکاری بنیاد علوی 800 میلیون ریال بسته‌های حمایتی میان نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.
به گزارش خارگ نیوز، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی اظهار داشت: تشکل‌های قرآنی استان بوشهر به تبعیت از فرامین عدالت محور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نقش ارزشمندی در اجرای رزمایش مواسات و یاری رساندن به محرومان و آسیب‌دیدگان ایفا کردند.
 
وی بیان کرد: دراین ارتباط با کمک تشکل‌های قرآنی در مرحله اول که در ماه رمضان اتفاق افتاد حدود 6 میلیارد و 800 میلیون ریال کمک مردمی برای توزیع میان نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا جمع‌آوری شد.
 
سروستانی ادامه داد: در مرحله دوم تشکل‌های قرآنی استان بوشهر با همکاری بنیاد علوی 800 میلیون ریال بسته‌های حمایتی میان نیازمندان در دهه کرامت توزیع کردند.
 
وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت فعالان قرآنی برای تهیه و توزیع کمک‌های مؤمنانه اضافه کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا شاهد نقش‌آفرینی گسترده گروه‌های مختلف مردم بویژه فعالان قرآنی و فرهنگی در حوزه کمک رسانی هستیم.
 
سروستانی گفت: تشکل‌های قرآنی نقش مؤثری در کمک به حل مشکلات جامعه در مقاطع مختلف دارند که همکاری در سمپاشی محلات، معابر، مساجد، راه‌اندازی کارگاه‌های دوخت ماسک و لباس‌های بهداشتی ضدویروس و توزیع رایگان آنها بین مردم از دیگر اقداماتی است که توسط فعالان قرآنی و جوانان جهادی این استان انجام شده‌است.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید