کد خبر : ۶۹,۲۲۵
۲۵ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۵۰
شناور ناجی زیرساخت مهم و راهبردی در حوزه امداد و نجات دریایی است
بخشدار ویژه خارگ گفت: شناور ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مستقر در جزیره خارگ، یکی از زیرساخت مهم و راهبردی در حوزه امداد و نجات دریایی به شمار می‌رود.
محمدرضا دشتی زاده در بازدید از مرکز فرعی جست جو و نجات دریایی خارگ اظهار داشت: شناور ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مستقر در جزیره خارگ، یکس از زیر ساخت مهم و راهبردی در حوزه امداد و نجات دریایی به شمار می‌رود.
 
وی افزود: پرسنل خدوم این شناور دارای بیشترین عملیات امداد و نجات دریایی در کشور هستند و در بدترین شرایط آب و هوایی برای جان انسان‌ها تلاش و از خود گذشتگی می‌کنند.
 
بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با آینده‌نگری صورت گرفته از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اقدامات بسیار مناسبی در زمینه تجهیز و استاندارد سازی مرکز فرعی جست جو و نجات دریایی جزیره خارگ صورت گرفته که کار امداد و نجات دریایی در محدوده دریایی جزیره خارگ که شاهراه اقتصاد دریایی کشور می‌باشد با سرعت چشمگیر تری نسبت به قبل انجام می‌شود.
 
به گزارش خبرنگار مهر، از سوی بخشدار ویژه خارگ و با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از خدمات پرسنل شناور ناجی ۹ اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تقدیر به عمل آمد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید