کد خبر : ۶۹,۲۸۵
۲۶ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۲۹
توانمندی و اقتدار دفاعی و نظامی ایران اسلامی بسیار بالا است
استاندار بوشهر با تقدیر از سپاه پاسداران در انتقام عملیات‌های تروریستی گفت: توانمندی و اقتدار دفاعی و نظامی ایران اسلامی بسیار بالا است.
احمد محمدی‌زاده ظهر سه‌شنبه در نشست مسؤولان استان بوشهر اظهار داشت: دشمنان برای ناامیدی مردم از همه ظرفیت‌ها به ویژه رسانه‌های تحت پوشش خود استفاده می‌کنند.
 
وی گفت: حضور در انتخابات اهداف دشمنان از جهات گوناگون ناکام می‌کند و با حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر اقتدار ایران به منصه ظهور می‌رسد.
 
استاندار بوشهر در ادامه با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام بخشی عملیات‌های تروریستی اخیر اضافه کرد: انهدام مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد در اقلیم کردستان عراق با موشک‌های بالستیک و موشک باران محل تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر به ویژه داعش، در سرزمین‌های اشغالی سوریه توسط سپاه پاسداران، نشانه توانمندی و اقتدار دفاعی و نظامی ایران اسلامی است.
 
وی اقدام سپاه پاسداران را آغاز یک انتقام سخت از تروریست‌ها و جنایتکاران صهیونیستی دانست و بیان کرد: تروریست‌ها باید بدانند که دوران بزن در رو تمام شده و هر عملیات تروریستی با پاسخی سخت روبه‌رو می‌شوند.
 
محمدی‌زاده از افتتاح پروژه‌های مهم در دهه فجر انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی طرح‌های مهمی در عرصه‌های گوناگون زیرساختی، عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید