کد خبر : ۶۹,۹۰۶
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۵۰
نمایش حماسه‌های بزرگ می‌تواند موجب توسعه فرهنگ اسلامی-ایرانی شود
امیر سرتیپ «یوسفی خوش‌قلب» گفت: نمایش دستاورد‌ها و حماسه‌های بزرگ کشورمان در قالب نمایش تئاتر می‌تواند موجب رفع ناهنجاری‌ها و رشد و توسعه فرهنگ اسلامی-ایرانی باشد.
 امیر سرتیپ «محمد یوسفی خوش‌قلب» معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در آیین اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اینکه تئاتر غنی و پرمحتوا می‌تواند یک ابزار ارزشی، فرهنگی و اجتماعی بسیار قوی باشد، اظهار داشت: تئاتر بستر خوبی برای دفاع از تاریخ انقلاب اسلامی و نیز بیان دستاورد‌های کنونی کشورمان است.
 
امیر سرتیپ خوش‌قلب با بیان اینکه تئاتر عرصه خوبی برای نمایش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود است، گفت: نمایش دستاورد‌ها و حماسه‌های بزرگ کشورمان در قالب نمایش تئاتر می‌تواند موجب رفع ناهنجاری‌ها و رشد و توسعه فرهنگ اسلامی- ایرانی باشد.
 
معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: تقویت پایه‌ها و مبانی حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... در بطن تئاتر قابل اجراست و با صرف هزینه کم می‌توانیم پیامی بزرگ را انتقال بدهیم.
 
وی با اشاره به حماسه‌آفرینی و دلاورمردی‌های مردان و زنان کشورمان در طول هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: جزیره خارگ نماد مقاومت و ایستادگی پدافند ارتش برای جلوگیری از متوقف شدن صدور نفت کشورمان در دوران جنگ تحمیلی است و برگزاری جشنواره تئاتر در این یگان پدافندی برای تجلیل از این پایمردی‌ها انجام شده است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید