کد خبر : ۷۰,۵۰۱
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۱۷
بارش پراکنده باران در استان بوشهر
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از وقوع بارش پراکنده باران در استان طی ساعات آینده خبر داد.
طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خارگ نیوز اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، با ورود سامانه بارشی به استان، تا عصر شنبه، آسمان استان به‌تناوب ابری همراه با بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش تندباد پیش‌بینی می‌شود.
 
وی اضافه کرد: طی این مدت خلیج فارس نیز مواج و متلاطم خواهد بود و انتظار می‌رود که از عصر جمعه تا ظهر شنبه با تقویت سامانه بارشی، بارندگی‌ها در برخی نقاط شمالی و مرکزی استان تشدید شود و آب‌گرفتگی معابر عمومی را در پی داشته باشد.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دمای هوا نیز از شنبه به‌طور محسوسی کاهش می‌یابد.
 
وی افزود: طی ساعات آینده آسمان استان قسمتی ابری همراه با غبار محلی، به‌تدریج افزایش ابر، وزش باد گاهی گردوخاک و از امشب بارش پراکنده باران همراه با رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.
 
محمدی بیان کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی، با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ و فردا ۱۰ تا ۳۸ گاهی بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت و از عصر امروز به‌تدریج در سواحل و فراساحل استان با سرعت ۱۶ تا ۴۲ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
وی افزود: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر، از امشب به‌تدریج ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر و در فراساحل تا ۱۸۰ سانتی‌متر خواهد بود.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید