کد خبر : ۷۰,۵۹۳
۱ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۲۰
رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از ابلاغ دستورالعمل انتخاباتی به دانشکده‌های این دانشگاه خبر داد و گفت: افزایش مشارکت و انتخاب اصلح دو راهبرد و هدف دانشگاه در انتخابات پیش رو است و در برنامه‌های خود دنبال برجسته کردن گروه خاص سیاسی در دانشگاه نیستیم. هر نامزدی درخواست داشته باشد، می‌تواند از فضای دانشگاه برای معرفی دیدگاه و برنامه‌های خود استفاده کند.
عبدالله معتمدی در نشست خبری با رسانه ها به تشریح فعالیت ها و برنامه های دانشگاه علامه طباطبایی پیرامون انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: برنامه های انتخاباتی این دانشگاه از هفته آینده به صورت جدی و رسمی برگزار می شود؛ اما برنامه ریزی و سیاست گذاری های این حوزه از مدت ها قبل به صورت نشست های حضوری و مجازی با اساتید و دانشجویان از مدت ها قبل به صورت حضوری و مجازی شروع شده بود؛ به طوری که اخیرا نیز ما جلسه مجازی حدودا سه ساعته با اساتید دانشگاه در حوزه مسائل انتخابات برگزار کردیم و این برنامه ها همچنان ادامه خواهد داشت.
 
رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از ابلاغ دستورالعمل انتخاباتی این دانشگاه خبر داد و گفت: در این دستورالعمل ها بر ایجاد فضای پررونق انتخاباتی با هدف افزایش مشارکت و همچنین انتخاب اصلح به خصوص برای رأی اولی ها تأکید شده است. به طوری که برنامه های انتخابات دانشگاه علامه طباطبایی به اشکال مختلف اعم از مناظره، نشست، جلسه تحلیلی ویژه اساتید، نشست های تبیینی و گفتمانی با حضور کارکنان، نشریات دانشجویی، میزگرد و تریبون آزاد برگزار خواهد شد.
 
معتمدی انتخابات را یکی از جلوه های حضور مردمی و عناصر قدرت جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: همواره امام (ره) بر حضور گسترده مردم نسبت به انتخابات تأکید کردند و دانشگاه نیز تلاش دارد سهم و نقش خود را در این زمینه ایفا کند.
 
رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با تأکید بر اینکه این دانشگاه در تبلیغات انتخاباتی خود گروه یا جبهه خاص سیاسی را برجسته نخواهد کرد، گفت: تمامی افرادی که تأیید صلاحیت شده و نامزد انتخاباتی هستند در صورت درخواست برای حضور در دانشگاه می توانند از این فضا برای بیان عقاید و برنامه های خودشان استفاده کنند؛ بنابراین به دنبال این نیستیم که جریان خاصی را در دانشگاه برجسته کنیم.
 
وی در خصوص عملکرد شورای نگهبان در تأیید صلاحیت متقاضیان نامزدی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: به نظر من فضای رقابتی امسال در انتخابات باز است و عملکرد مناسبی در این زمینه صورت گرفته است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از تشکل های دانشجویی ما در حال بررسی لیست های انتخاباتی استان تهران است تا در صورت لزوم سرلیست های آن ها برای حضور در دانشگاه دعوت شوند که به نظر می رسد قالیباف یکی از مدعوین برنامه‌های انتخاباتی ما خواهد بود.
 
انتهای پیام

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید