کد خبر : ۷۰,۹۵۹
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۳۰
دستگیری کلاهبردار فعال در حوزه سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری یک کلاهبردار فعال در حوزه سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال خبر داد.
سرهنگ جوشن سهرابی رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر یکشنبه شب در جمع خبرنگاران از دستگیری یک کلاهبردار فعال در حوزه سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال خبر داد و اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با عنوان سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال و به سرقت رفتن سرمایه‌های آنان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، شخصی پس از ثبت شرکت برنامه‌نویس رایانه در شهر بوشهر فعالیت خود را آغاز و پس از جذب دریافت مبالغ زیادی از شهروندان تحت عنوان سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال با دادن وعده پرداخت سود بالا متواری شده است.
 
سهرابی با بیان اینکه با پیگیری و تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری  پلیس آگاهی استان، متهم شناسایی شد، خاطرنشان کرد: شب گذشته پس از اخذ مجوز قضایی در یک عملیات هدفمند متهم دستگیر و تحقیقات از وی آغاز شد.
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به اینکه تا این لحظه تعداد ۳۵ نفر از افراد مالباخته شناسایی و موضوع کماکان تحت پیگیری ویژه قرار دارد، بیان کرد: چنانچه افرادی با این شیوه در سطح استان مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، در اسرع وقت با همراه داشتن مدارک و مستندات به اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
سهرابی در پایان تاکید کرد: برای جلوگیری از وقوع جرایم کلاهبرداری، صحیح و منطقی آن است که قبل از انجام هر گونه معامله یا فعالیت اقتصادی حتما استعلام مورد نیاز توسط شهروندان از دستگاه‌های متولی انجام داده و پس از اطمینان کامل و رعایت ضوابط قانونی معامله یا فعالیت اقتصادی را انجام دهند.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید