کد خبر : ۷۱,۸۹۷
۸ خرداد ۱۴۰۳ ۱۳:۱۲
خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ساعاتی از وقت امروز و فردا با وزش بادهای شمال، خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.
طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار خارگ نیوز اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز و فردا با وزش بادهای شمال، خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود، همچنین طی این مدت احتمال وقوع گرد و خاک در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی روزهای پنجشنبه و جمعه وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام است اما از روز شنبه هفته آینده و طی روز یکشنبه، مجدداً با وزش بادهای شمالی، دریا مواج و متلاطم خواهد بود.
 
وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده غالباً صاف همراه با وزش باد و در برخی نقاط با احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.
 
محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۲ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا در سواحل جنوبی با سرعت ۱۸ تا ۴۸ گاهی تا ۶۰ کیلومتر در ساعت و فردا در مناطق شمالی و مرکزی ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتی متر و امروز در مناطق جنوبی ۱۲۰ تا ۲۷۰ سانتی متر و فردا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید