کد خبر : ۷۲,۰۱۹
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۱۵
اعتبارات حوزه راهداری استان بوشهر پنج برابر شده است
استاندار بوشهر با اشاره به افزایش پنج برابری اعتبارات راهداری استان گفت: ۱۰۲ سامانه هوشمند جاده‌ای جدید در محورهای شریانی استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.
احمد محمدی زاده در بازدید مسئولان استان از پروژه‌های حوزه راه و مسکن در استان بوشهر اظهار داشت: رئیس جمهور شهید در تأمین اعتبارات مورد نیاز برای توسعه و تجهیز راه‌های استان تاکید ویژه ای داشتند و در دو سال اخیر اقدامات ارزشمندی در راهسازی در نقاط مختلف استان و بین استان بوشهر با استان‌های همجوار انجام شد.
 
وی افزود: توسعه راه‌ها و بزرگراه‌ها با شتاب قابل توجهی ادامه دارد و امیدوارم شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در استان باشیم.
 
استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت نصب سامانه‌های هوشمند جاده‌ای خاطر نشان کرد: اکنون ۸۰ درصد راه‌های مواصلاتی جاده‌ای استان به سامانه هوشمند نظارتی و ثبت تخلفات مجهز هستند و ۱۰۲ سامانه هوشمند جاده‌ای جدید نیز در محورهای شریانی راه‌اندازی می‌شود.
 
محمدی زاده تصریح کرد: اعتبارات حوزه راهداری استان طی دو سال اخیر پنج برابر شده و در سال گذشته، بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.
 
وی اضافه کرد: امروز از طرح‌های مسکن ملی و پروژه‌های راهداری و راهسازی در استان بازدید کردیم و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات طرح‌ها قرار گرفتیم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید