کد خبر : ۷۲,۱۳۷
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ ۰۵:۰۱
پیام تسلیت مدیر عملیات عمومی خارگ به مناسبت رحلت امام (ره) و قیام 15 خرداد
مدیر عملیات عمومی خارگدر پیامی سیمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد 42 را تسلیت گفت.
به گزارش خارگ نیوز، حسین احمدی مدیر عملیات عمومی خارگ  در پیامی سیمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد 42 را تسلیت گفت متن پیام به به شرح زیر است:
 
 
چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی معمار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با " ایثار ، اقتدار و صلابت " اسلام محمدی را چون چشمه ای زلال و نورانی در جهان احیا کرد و امید و روشنی را در دل ستم دیدگان متبلور ساخت.
 
تفکر و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره)، تأثیری شگرف در " اتحاد و بیداری " جهان اسلام داشت و همه ساله در ماه خرداد ، تمامی مسلمانان جهان با “ بینش ، بصیرت ، شناخت ، برادری و آگاهی” رحلت جانگداز آن امام همام را به سوگ می نشینند.
 
 به برکت قیام خونین شهدای ۱۵خرداد است که امروز سراسر جهانیان پیام استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی نهضت بزرگ خمینی کبیر (ره) را دریافت کرده اند.
 
 ضمن تسلیت فرا رسیدن ۱۴ خردادماه ، سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) ، و شهادت یاران با وفایش در قیام خونین ۱۵ خرداد ، امید آن دارم که سایه عنایات حضرت حق (عج) در راه حراست از آرمان های متعالی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، پاسداری از خون پاک شهدای اسلام و انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر توسعه ، بالندگی و سرافرازی ایران عزیز اسلامی پیروز باشیم

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید