کد خبر : ۷۲,۱۹۳
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۵۸
تسهیلات و اشتغال از مهمترین مطالبات مردم در استان بوشهر است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دریافت تسهیلات و اشتغال از مهمترین مطالبات مردم در استان بوشهر است.
اکبر پورات صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سفرهای شهرستانی کاروان خدمت و در میزهای ارتباط مردمی، مدیران حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با هزار و ۳۸۵ نفر از مردم به صورت مستقیم ملاقات انجام دادند و به درخواست‌های آنان رسیدگی شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در مجموع ۳۹ درصد کل ملاقات شوندگان سفرهای شهرستانی در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی بوده که بیشترین ملاقات در دشتستان با ۲۷۰ نفر و کمترین آن مربوط به شهرستان دشتی با ۶۰ نفر است.
 
وی افزود: اغلب موضوعات مطرح شده در این ملاقات‌ها مربوط به تسهیلات قرض الحسنه ضروری، کارگشایی و درمان، مساعدت بلاعوض، اشتغال و تسهیلات خود اشتغالی بوده است.
 
پورات گفت: در زمینه تسهیلات قرض الحسنه ضروری، کارگشایی و درمان مبلغ سه میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان تسهیلات توسط استانداری بوشهر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در این سفرها پرداخت و یا در حال پرداخت است.
 
پرداخت تسهیلات
 
وی عنوان کرد: همچنین در میز ارتباط مردمی شهرستان‌ها مبلغ ۶۴۹ میلیون تومان مساعدت بلاعوض توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به متقاضیان پرداخت شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در طول این سفرها مبلغ یک میلیارد ۷۴۵ میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی توسط ادارات مربوطه پرداخت شد.
 
پورات خاطرنشان کرد: همچنین در این سفرها ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن، ۱۰۰ میلیون تومان فاکتورهای درمانی، اعطای بسته‌های معیشتی به نیازمندان و پنج ویلچر به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی انجام شد.
 
وی اظهار کرد: همچنین در راستای ایجاد اشتغال جوانان در کمیته ویژه جذب ۵۰ درصد نیروی بومی پیگیری و اقدامات مؤثری انجام شده است و برای تحقق این موضوع به صورت مستمر پیگیری‌های لازم انجام خواهیم داد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید