کد خبر : ۷۲,۳۴۷
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۴۸
فرماندار نطنز گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات و مشارکت حداکثری علاوه بر اقتدار جهانی موجب تضمین امنیت و اقتدار کشور می‌شود.
محمد عباس ظریفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی علاوه بر اینکه اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان می‌آورند، می‌توانند فرد اصلح و کارآمد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.
 
فرماندار نطنز گفت: انتخاب شخصی شبیه شهید آیت الله رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور یقیناً ضربه محکمی بر پیکره دشمنان این مملکت خواهد زد.
 
ظریفی تصریح کرد: از عموم مردم دعوت می‌کنیم تا در انتخابات ۸ تیر برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین رقم بزنند و همه تلاش خود را به کار می گیریم تا انتخابات به بهترین نحو ممکن برگزار شود.
وی پیرامون ضرورت معرفی خدمات شهید رئیسی‌ خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی به خصوص شهرداری‌ها در این ایام عملکرد دولت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی را به‌صورت ویژه در فضای محیطی و مجازی تبلیغ و به سمع و نظر مردم برسانند.
فرماندار نطنز گفت: علاوه بر آن از آموزش و پرورش می‌خواهیم که علاوه بر معرفی خدمات شهید جمهور، برنامه‌ریزی ویژه برای رأی اولی‌ها داشته باشد.
 
انتهای پیام
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید