کد خبر : ۷۲,۶۳۴
۱۰ تیر ۱۴۰۳ ۱۰:۲۰
استاندار بوشهر گفت: انتخاباتی باشکوه همراه با امنیت کامل در استان بوشهر برگزار می‌شود.
احمد محمدی‌زاده صبح جمعه در لحظات نخست اخذ رأی در شعبه گلزار شهدای بوشهر با گرامیداشت یاد و خااطره شهدای خدمت و شهدای هفتم تیر اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم.
 
وی اضافه کرد: در استان بوشهر همه ابزار و سخت‌افزارها و نرم‌افزارها برای برگزاری انتخابات باشکوه ایجاد شده و شاهد رقابت جدی کاندیداها بودیم و رقابت خوبی در استان و کشور ایجاد شده است.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه ما مسؤول امنیت و سلامت انتخابات هستیم تصریح کرد: قول می‌دهیم انتخاباتی باشکوه همراه با سلامت و امنیت کامل را در استان برگزار کنیم.
 
وی ادامه داد: دشمن نمی‌خواهد مردم حضور باشکوهی داشته باشند و بگویند مردم پشت این نظام نیستند ولی مثل گذشته شاهد حضور گسترده و میلیونی مردم در کشور و استان بوشهر خواهیم بود.
 
محمدی‌زاده بیان کرد: من از مردم در شهرها و روستاها دعوت می‌کنم که به طور جدی در این انتخابات شرکت کرده و حماسه جدیدی را خلق کنند و موجب ناامیدی دشمنان شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب بزرگ است و موجب امید در جهان شده است و آنچه امروز اتفاق می‌افتد صحنه تقابل حق و باطل است و مردم ما جبهه حق هستند که می‌خواهند باطل را شکست دهند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید