کد خبر : ۷۳,۳۶۸
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۴۴
زیرساخت‌های دانشگاه فرهنگیان در استان بوشهر تقویت می‌شود
استاندار بوشهر از اختصاص ۱۰ هکتار زمین برای حل مشکلات زیرساختی و اجرای طرح‌های دانشگاه فرهنگیان بوشهر خبر داد.
احمد محمدی‌زاده  در نشست هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: شهید اسماعیل هنیه میهمان ما بود و ما هم خون‌خواه این شهید خواهیم بود.
 
وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با این اقدامات زمینه نابودی سریع‌تر خود را فراهم کرده است افزود: جبه حق می‌ماند و جبهه باطل و در رأس آن اسرائیل، آمریکا و انگلیس نابود می‌شوند.
 
استاندار بوشهر به تلاش‌های شهید هنیه طی ۴۵ سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: شهید اسماعیل هنیه در این مسیر فرزندان، خواهران، نوه‌ها و دیگر اعضای خانواده‌اش و در نهایت جان خودش را تقدیم کرد.
 
وی با تاکید بر لزوم حمایت از مقام معلم و تقویت دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: معلمی می‌تواند در منابع انسانی و سرمایه ملی کشور تحول ایجاد کند و نقش قابل توجهی در تحول و پیشرفت در عرصه‌های مختلف دارد.
 
محمدی‌زاده با اشاره به بررسی مستمر مسائل دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از مهمترین دانشگاه‌های استان بوشهر و تأمین کننده نیروی انسانی و معلم برای آموزش و پرورش استان است.
 
وی با اشاره به تحول در حوزه‌های منابع انسانی، عضو هیئت علمی، پذیرش دانشجو، اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور و زیارت اربعین حسینی اضافه کرد: تلاش داریم با استفاده از همه ظرفیت‌ها مسائل و مشکلات دانشگاه فرهنگیان را حل کنیم.
 
استاندار بوشهر از اختصاص ۱۰ هکتار زمین برای حل مشکلات زیرساختی و اجرای طرح‌های دانشگاه فرهنگیان بوشهر خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌ها تعیین محل احداث اردوگاه دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر است.
 
محمدی‌زاده اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با مدیریت قابل توجه و مطلوب، نگذاشت آموزش و پرورش استان بوشهر در حوزه کمبود معلم دچار بحران شود که جای قدردانی و سپاس دارد.
 
وی تجهیز دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر به امکانات مورد نیاز را مورد تأکید قرار داد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها در تحقق مطالبات و کمک به دانشگاه فرهنگیان استان و حل مشکلات آنان استفاده شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید