کد خبر : ۷۴,۴۷۹
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ۱۱:۳۹
کتاب‌های «صدای نی از کجا می‌آمد؟» نوشته راضیه احمدی، «دنیای رنگی اقا گرگه» نوشته سمیه آورند و «گلدان نامه‌رسان» برای بچه‌ها منتشر شد.
کتاب «صدای نی از کجا می‌آمد؟» نوشته راضیه احمدی با تصویرگری الهه جوانمرد در ۲۴ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۹۰ هزار تومان با موضوع شناخت مهارت‌ها برای کودکان بالای ۷ سال در انتشارات مچیکا منتشر شده است.
 
در پشت جلد کتاب آمده است: در یکی از قصه‌های مرزبان‌نامه، بزغاله‌ای هست که شبیه بقیه بزغاله‌های گله نیست، او باهوش و زرنگ است و می‌تواند خودش را از چنگ گرگ نجات دهد.
 
داستان این کتاب درباره همان بزغاله و گرگ است؛ اما این‌بار قرار است بزغاله به گرگ کمک کند.
 
 
همچنین کتاب «دنیای رنگی آقا گرگه» نوشته سمیه آورند با تصویرگری فرانک فرزاد ارجمند در ۲۴ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۸۲ هزار تومان با موضوع پذیرش خود برای کودکان بالای ۶ سال در نشر یاد شده عرضه شده است.
 
در پشت جلد کتاب نوشته شده است: در مثنوی مولانا، جنگل بزرگی هست که هریک از حیواناتش داستانی جذاب و خواندنی دارند.
 
نویسنده در این روایت نوین، درباره‌ گرگی در این جنگل می‌نویسد که از خودش راضی نیست.
 
او خیلی دلش می‌خواهد شبیه طاووس شود؛ برای همین دست به هرکاری می‌زند. اما اتفاق عجیبی می‌افتد…
 
آیا تا به‌حال، تو هم دلت خواسته شبیه کسی باشی که فکر می‌کنی خیلی بهتر از تو است؟
 
پس داستان دنیای رنگی آقاگرگه را بخوان.
 
دیگر کتاب منتشر شده در نشر میچکا، کتاب «گلدان نامه‌رسان» نوشته جبار شافعی‌زاده با تصویرگری سارا میاری است که در ۲۴ صفحه و با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه با موضوع سوگ و کودکان برای بچه‌های بالای ۷ سال منتشر شده است.
 
 این کتاب داستان دختربچه‌ای به نام ژیکو  است. زمانی که او از مهد برمی‌گردد و متوجه می‌شود که مادربزرگش نیست. مادر می‌گوید که او به سفری دور و دراز رفته است. پدر می‌گوید جایی که مادربزرگ رفته است تلفن ندارد؛ اما می‌توانند برایش نامه بنویسند و در گلدان ایوان بگذراند. ژیکو با کمک پدر و مادر نامه‌نگاری را آغاز می‌کند. این کار باعث می‌شود که ژیکو به درک تازه از زندگی برسد.
 
در نوشته پشت جلد کتاب نیز می‌خوانیم:تو این کتاب، یک گلدان نامه رسان هست که پر از نامه است.
 
شاید یکی از نامه‌ها برای تو باشد.
 
فکر می‌کنی چه کسی آن نامه را برای تو فرستاده است؟

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید