کد خبر : ۷۵,۰۳۶
۲۸ مهر ۱۴۰۳ ۱۱:۴۵
ثبت رطوبت ۹۸ درصدی در خارگ
هواشناسی بوشهر از ادامه آرامش نسبی جو و دریا در استان خبر داد و گفت: میزان شرجی هوا در بیشتر شهر‌های ساحلی استان در ۲۴ ساعت گذشته از ۸۰ درصد بیشتر بوده و در خارگ به ۹۸ درصد رسیده است.
 کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تا روز یک‌شنبه وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعت‌ها آرام خواهد بود، بنابراین در این مدت غبار محلی، در ساعت‌هایی از روز وزش باد و مه صبحگاهی در سطح استان و روی دریا پیش‌بینی می‌شود.
طلیعه محمدی با اشاره به آرامش جوی و دریایی استان در روز‌های گذشته و افزایش دما و رطوبت در استان، افزود: بالاترین دما در شبانه‌روز گذشته در استان بوشهر به میزان ۴۳ درجه سانتیگراد در دشتستان ثبت شد و آبپخش و خورموج نیز دمای ۴۰ درجه را ثبت کردند و بقیه شهر‌های استان نیز دمای زیر ۴۰ درجه داشتند.
وی با اشاره به این‌که بیشتر شهر‌های ساحلی استان در ۲۴ ساعت گذشته رطوبت بیش‌از ۸۰ درصد را ثبت کردند، عنوان کرد: میزان رطوبت و شرجی هوا در خارگ ۹۸، بوشهر ۹۳، عسلویه ۸۷، دیر ۸۵ و بهرگان دیلم ۸۱ درصد ثبت شد.
کارشناس هواشناسی بوشهر جهت وزش باد را تا فردا متغیر، با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امشب در فراساحل شمالی گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.
وی اضافه کرد: ارتفاع موج دریا هم ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر، امشب در فراساحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.
محمدی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۴۶ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۸:۳۶، جزر دوم ساعت ۱۳:۵۸ و مد دوم ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید