کد خبر : ۷۵,۰۵۹
۱ آبان ۱۴۰۳ ۱۱:۴۵
آسیب‌های اجتماعی در مدارس مورد توجه قرار گیرد
بخشدار ویژه خارگ گفت: غفلت نسبت به موضوع مهم آسیب‌ها و ناهنجاریهای اجتماعی در مدارس علاوه بر نظام آموزشی، بنیان و ساختار فرهنگی، اجتماعی جامعه را نیز با چالش جدی مواجه خواهد کرد.
 محمدرضا دشتی زاده  نشست شورای آموزش و پرورش خارگ اظهار داشت: معلمی یکی از عزیزترین و باشرافت ترین مشاغل است که با امور مقدس علم آموزی در ارتباط است و آینده سازان میهن عزیز اسلامی را برای آینده کشور مهیا و تجهیز می‌نماید.
 
وی افزود: شورای آموزش و پرورش می‌تواند بهترین پشتیبان و هماهنگ کننده در عرصه‌های آموزشی باشد و با اعمال سیاست‌های سنجیده آموزشی، مسیر اعتلای آموزش و پرورش را فراهم آورند.
 
بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: نگاه به این شورا باید نگاه جامع باشد و همه مدیران باید خود را در قبال تحقق برنامه‌های آموزش و پرورش به سهم خود احساس مسئولیت کنند و ایفای نقش کنند.
 
دشتی زاده گفت: غفلت نسبت به موضوع مهم آسیب‌ها و ناهنجاریهای اجتماعی در مدارس علاوه بر نظام آموزشی، بنیان و ساختار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه را نیز با چالش جدی مواجه خواهد کرد.
 
رئیس شورای آموزش و پرورش خارگ خاطرنشان کرد: آسیب‌های رفتاری و اجتماعی از جمله اختلالات شایعی است که موجب ناتوانی دانش آموز می‌شود و در پی آن، اولیای آنها و متولیان مدرسه را با مشکلات و معضلاتی مواجه می‌کند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید