کد خبر : ۶۲,۷۶۵
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۲۵
استان بوشهر نیازمند برنامه‌ریزی راهبردی در حوزه صنعتی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر نیازمند برنامه ریزی راهبردی و کلان در حوزه صنعتی و نظارت بر حسن اجرای آن است.
 آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری سه شنبه شب در دیدار مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های صنعتگران و فعالان حوزه صنایع کوچک در استان بوشهر گفت: توسعه صنایع کوچک استان می‌تواند در رشد تولید و تثبیت و افزایش اقتدار کشور عزیزمان در عرصه بین المللی نقش شایسته‌ای ایفا کند.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد: استان بوشهر در ۱۰ سال آینده استان صنعتی و پیشرفته‌ای خواهد بود که اگر ما محیط صنعت را مدیریت نکنیم این محیط تأثیر خود را بر استان خواهد گذاشت و ما برای این امور کلان که ثروت ایران است می‌بایست طراحی صحیح داشته باشیم که لازمه آن نظارت کاربردی است.
 
وی یادآور شد: آینده استان که یک استان پیشرفته در تجارت، ترانزیت، نفت و گاز و انرژی هسته‌ای است نیاز به نقشه و سندهای راهبردی کلان و تدوین و بروز رسانی مداوم برنامه‌ها و جذب اعتبارات لازم و نظارت بر حسن اجرای آن دارد.
 
نماینده ولی فقیه در استان افزود: در بسیاری از بخش‌ها هدف این است که گذشته و توسعه نا متوازن منطقه را جبران کنیم مثل جنوب استانمان با تأسیسات عظیم، نفت و گاز و شمال استان بی بهره از کسب و کار و درآمد پایدار، اما مهم‌تر از آن این است که طراحی خوب و آینده نگرانه داشته باشیم و بتوانیم ۴۰ سال آینده طرح‌های صنعتی را هم پیش بینی کنیم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید