کد خبر : ۶۲,۸۳۷
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۵۶
فراخوان راهبری و ثبت نام مهدکودک جهت متقاضیان خارگی انتشار یافت
مدیر عملیات عمومی خارگ خبر از انتشار فراخوان راهبری و ثبت نام مهدکودک جهت متقاضیان خارگی داد.

حسین احمدی در گفتگو با خبرنگار خارگ نیوز اظهار داشت: عملیات عمومی خارگ در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و با رهنمود مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در نظر دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور به متقاضیان واجد شرایط که از توانمندی لازم مطابق ضوابط مقرر برخوردار هستند، ساختمانی جهت فعالیت مهدکودک و پیش دبستانی در زمینه نگهداری، آموزش، برگزاری کلاس های فوق برنامه و فعالیت های مرتبط با آن مطابق با قوانین سازمان بهزیستی، وزارت آموزش و پرورش و آئین نامه و دستور العمل های تخصصی مرتبط در قالب مزایده واگذار نماید.

وی افزود: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و بر اساس این فراخوان، متقاضیان می توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز 31 مرداد ۱۴۰۲ جهت ثبت درخواست خود با تلفن 07733824200 تماس حاصل نمایند.

مدیر عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: همچنین اهالی شریف جزیره خارگ نیز که تمایل به ثبت نام فرزندان خود دارند بصورت مشابه درخواست خود را ثبت نمایند. 

 

به گزارش خبرنگار خارگ نیوز، مدیریت عملیات عمومی درحال جمع آوری اطلاعات متقاضیان جهت راهبری و ثبت نام در این زمینه است که در صورت به حد نصاب رسیدن متقاضیان مراتب اجرایی موضوع فوق الذکر اجرایی خواهد شد. 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید