کد خبر : ۶۶,۵۶۰
۱۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۵۸
ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان بوشهر معرفی می‌شود
مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر گفت: با حضور در نمایشگاه‌های مختلف، ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان بوشهر معرفی می‌شود.
 ضرغام حیدریه صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر باید بیش از پیش در حوزه معرفی فرصت‌ها و جاذبه‌های سرمایه‌گذاری فعالیت و با جریان‌سازی و فرهنگ سازی امکان جذب سرمایه‌گذار را تسهیل کند.
 
مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر افزود: در سال جاری و بنا به دستورات استاندار محترم مقدمات مناسبی برای تولید محتوا در این راستا تدارک دیده شده است.
 
حیدریه ادامه داد: قطعاً با یک بار شرکت کردن در نمایشگاه فرصت‌ها به خوبی معرفی نمی‌شوند و باید روند حضور مؤثر استان در رویدادهای اقتصادی ملی و بین المللی به صورت بلند مدت و مستمر دنبال شود.
 
وی اضافه کرد: علاوه بر این، استان بوشهر خود نیز میزبان نمایشگاه و همایش‌های بین المللی چون خرما، آبزیان، صنایع دریایی و دریانوردی و… در سال جاری خواهد بود.
 
مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر، اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص مؤلفه‌های مختلف مؤثر بر زیست بوم سرمایه‌گذاری استان، ضمن بهبود فضای کسب و کار زمینه ایجاد اشتغال پایدار نیز فراهم شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید