کد خبر : ۶۸,۰۲۸
۱۶ آذر ۱۴۰۲ ۰۹:۴۴
شهدا خود را برای انقلاب هزینه کردند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شهدا در مکتب خود، جان، مال، خانواده، تحصیل و حتی پُست و مقامشان را برای انقلاب هزینه کردند.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری چهارشنبه شب در یادواره شهدای شهرستان بوشهر، اظهار داشت: یادواره شهدا دارای ۲ بُعد تجلیلی و تعلیمی است که بُعد دوم اهمیت بیشتری دارد.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به ویژگی‌های شهدا پرداخت و افزود: ایمان، تقوا، شناخت اولویت‌ها، سیره اخلاقی، بصیرت و خدمتگزاری به مردم از ویژگی‌های شهدا است.
 
آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: شهدا علاوه بر دل و زبان، در عمل عشق خود به جهاد و شهادت را نشان دادند.
 
وی با بیان اینکه انسان‌های بزرگ خود را برای انقلاب هزینه می‌کنند، افزود: برخی با دین معامله دنیا می‌کنند در حالی که شهدا در مکتب خود، جان و مال و خانواده و تحصیل و حتی پُست و مقامشان را برای انقلاب هزینه کردند.
 
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: شهدا هیچ وقت فکرشان را در دنیا متوقف نکردند و از دنیا عبور کرده و آخرت و منزلگاه اصلی را می‌دیدند.
 
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهید با شهادت خود چهار چیز می‌آفریند، تصریح کرد: شهید با شهادتش برای خود شخصیت عرشی، برای خانواده اش افتخار، برای کشورش اقتدار ملی و برای دین عزت می‌آفریند.
 
آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه شهدای غزه در جهان غوغایی به پا کرده‌اند، عنوان کرد: ایستادگی و مقاومت مردم غزه و شهدا باعث شده تا تمام مردم کشورهای جهان از فلسطین حمایت کنند و شاهدیم که رویکرد مردم جهان به سمت اسلام زیادتر شود.
 
وی با بیان اینکه همه شهدا به ویژه شهدای شهرستان بوشهر ویژه هستند، ابراز کرد: اگر ارتحال انسان از دنیا بدون شهادت باشد، عین ضرر است.
 
در این برنامه با حضور نماینده ولی فقیه در استان از پوستر و نشان یادواره شهدای شهرستان بوشهر رو نمایی شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید